"Chcem, aby bolo ticho. Aby bolo počuť plač a bolesť..."
Milan Rúfus

...


Vítam vás na mojich stránkach, v mojom malom kútiku. Tu vždy zložím hlavu keď už nebudem schopná kráčať ďalej.

Autorské práva sa vzťahujú na všetky mnou-vytvorené texty na tomto blogu (čiže všetky, pod ktorými nie je uvedený iný autor, alebo texty piesní).
Ďalej by som chcela upozorniť čitateľov, že niektoré články, hlavne poviedky, nie sú vhodné pre mladších 18 rokov.
V textoch a opäť hlavne v poviedkach sa môže vyskytovať SLASH či FEMSLASH, preto ak vám táto téma z akéhokoľvek dôvodu prekáža doporučujem vám pozorne čítať warningy písané ku každému článku, ktorý to potrebuje.

Každý komentár je viac ako len vítaný :)

Keby ste mali nejaké pripomienky, dotazy, alebo sa len rozhodli, že by ste ma radi kontaktovali môj mail je white.neko.princess@gmail.com

Budem veľmi rada ak sa rozhodnete pridať a prispieť do rubriky "Jednohubky"
kliknite a dozviete sa viac ;)

...



Pracujem na...

Taaakže, dlho som sa neozvala, ale dúfam, že vám to čoskoro vynahradím (je mi jasné, že hovorím len sama k sebe, ale to sa dúfam časom zas zmení). Práve aktívne pracujem na dvoch nových sériach, s ktorých jednu už mám rozpísanú a u druhej zatiaľ len dotváram hlavné charaktery. Ďalej mám v pláne jednu jednorázovku kde už presne viem čo a ako, ale na to sa potrebujem dostať do tej správnej nálady (na čo teraz vôbec nemám čas, takže na to si ešte chvíľku počkáte). Držte mi palce :)

(momentálne nevychádza, séria je pozastavená až do okamihu kým sa ňou autorka začne zase zaoberať)

EVERYONE FREAKING...

HERE!!!

Ešte stále je tu možnosť vypýtať si poviedku na želanie od mojej osoby :) Ale pozor, už to bude umožnené len jednému záujemcovi!

streda 28. júla 2010

Jednohubky, alebo o čo ide?

Takže, milí moji, v záujme mojej, vašej, našej,... ehm... ešte raz: som autorka, ktorá ako mnoho ďalších má na práci aj iné veci ako celé dni vysedávať za PC (resp. za PS s otvoreným Wordom) ale aspoň pre pocit túži písať proste častejšie, pravidelnejšie atakďalej. A tak som sa rozhodla, po zralej úvahe a konzultácií s Walentine, ktorá sa sľúbila zapojiť a nápad podporila na celej čiare (ďakujem), že zavediem novú rubriku.
Zatiaľ jednoduché- ALE! Šlo by asi o toto: raz za týždeň proste napíšeme, ja a Wal, každá jednu kratučkú poviedku na ľubovoľnú tému. Každý piatok bude nasledovať také malé vyhodnotenie, obe poviedky budú na týchto stránkach zverejnené a vy by ste teoreticky hlasovali, ktorá je lepšia. To teoreticky je tam z dôvodu, že neviem akou formou bude hlasovanie prebiehať, keďže blogerácke ankety sú divné a heslo od BlueBoard je stratené. Ale to sa dorieši! Verím tomu.
A tiež z toho plánujem spraviť rubriku voľne prístupnú komukoľvek, kto by to chcel skúsiť" Čiže budem NESKONALE rada ak sa vás pridá čo najviac. Môže to skúsiť úplne ktokoľvek, aj ľudia čo v živote nič nenapísali, aj ostrieľaní autori. Nie je nutné aby ste písali niečo každý týždeň. Proste ak Vás daná téma zaujme a poviete si "to by šlo" napíšte niečo a pošlite mi to na mail :)

white.neko.princess@gmail.com

Dĺžka jednej jednohubky nie je nejak extra obmedzená. Najmenej jedna veta, najviac jedna strana vo Worde (písmo Arial, veľkosť 10). Pôvodne to bolo pol stránky, ale ja to akosy nezvládam, takže sa ospravedlňujem, ale jasné, že môžu byť kratšie :). Čo sa mňa týka, vezmem aj dve tri vety, takže smelo do toho. Do mailu stačí napísať Vaše meno, samozrejme to autorské, a priložiť poviedku. To je všetko. Je nutné poslať tieto jednohubky behom jedného týždňa a to DO PIATKU, kedy majú byť zverejnené. To znamená, že čo sa neobjaví ešte vo štvrtok sa proste v článku nevyskytne (jedine ak ma dotyčný dopredu upozorní môžem pribrať poviedky poslané v piatok).
Tak to by bolo asi všetko o tomto menšom projektíku, do ktorého by som rada zatiahla aspoň pár ďalších ľudí :)

2 komentáre:

  1. Znie to fakt dobre ... možno sa aj ja zapojím... nič nesľubujem, ale zaujalo ma to ... =3 i keď ja keď chcem napísať niečo kratšie poväčšine sa mi to vymkne spod skontroli a napr. z jednorázovky sa stane kapitolovka (viz. Gilotína duše).... nehovoriac o tom, že ak by sa nejako hlasovalo a ja by som trebárs nedostala ani jeden hlas viedlo by to k depresii -_-" ...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Prosím pekne, už tu dnes dlho sliedim, aby som sa odhodlala napísať tento komentár. Nakoniec mi to vyšlo a tak teda dávam túto otázku: „Mohla by som sa aj ja do týchto jednohubiek zapojiť?“ Ja viem, že som sa sem dostala veľkou náhodou, ale páči sa mi nápad krátkej prózy s dopredu zadanou témou. Takže tak... ehm... môžem?

    OdpovedaťOdstrániť