"Chcem, aby bolo ticho. Aby bolo počuť plač a bolesť..."
Milan Rúfus

...


Vítam vás na mojich stránkach, v mojom malom kútiku. Tu vždy zložím hlavu keď už nebudem schopná kráčať ďalej.

Autorské práva sa vzťahujú na všetky mnou-vytvorené texty na tomto blogu (čiže všetky, pod ktorými nie je uvedený iný autor, alebo texty piesní).
Ďalej by som chcela upozorniť čitateľov, že niektoré články, hlavne poviedky, nie sú vhodné pre mladších 18 rokov.
V textoch a opäť hlavne v poviedkach sa môže vyskytovať SLASH či FEMSLASH, preto ak vám táto téma z akéhokoľvek dôvodu prekáža doporučujem vám pozorne čítať warningy písané ku každému článku, ktorý to potrebuje.

Každý komentár je viac ako len vítaný :)

Keby ste mali nejaké pripomienky, dotazy, alebo sa len rozhodli, že by ste ma radi kontaktovali môj mail je white.neko.princess@gmail.com

Budem veľmi rada ak sa rozhodnete pridať a prispieť do rubriky "Jednohubky"
kliknite a dozviete sa viac ;)

...



Pracujem na...

Taaakže, dlho som sa neozvala, ale dúfam, že vám to čoskoro vynahradím (je mi jasné, že hovorím len sama k sebe, ale to sa dúfam časom zas zmení). Práve aktívne pracujem na dvoch nových sériach, s ktorých jednu už mám rozpísanú a u druhej zatiaľ len dotváram hlavné charaktery. Ďalej mám v pláne jednu jednorázovku kde už presne viem čo a ako, ale na to sa potrebujem dostať do tej správnej nálady (na čo teraz vôbec nemám čas, takže na to si ešte chvíľku počkáte). Držte mi palce :)

(momentálne nevychádza, séria je pozastavená až do okamihu kým sa ňou autorka začne zase zaoberať)

EVERYONE FREAKING...

HERE!!!

Ešte stále je tu možnosť vypýtať si poviedku na želanie od mojej osoby :) Ale pozor, už to bude umožnené len jednému záujemcovi!

streda 7. júla 2010

Spln, Strach a Sex: 3. časť

Takže, na pár dní odchádzam za rodinou, a kedže mi nepríde nosiť nový notebook do bytu k dvom malým chlapcom ako najlepší nápad, tak budem tých pár dní bez netu. Nová kapitola tu mala byť pôvodne v piatok. Hold človek mieni, pánboh (prípadne akákoľvek iná dostatočne mocná entita) mení. V každom prípade sa budem naďalej snažiť pridávať jednu kapitolu každý piatok :)

Dan vystúpi hneď na nasledujúcej zastávke, nedbajúc na to, že to má k internátu ešte hodný kus cesty. Neustále na sebe cítil mužov pohľad, no Dan už nebol s to pohliadnuť na neho. Stane na chodníku a hľadí na reklamu, nacapenú na vzďaľujúcom sa zadku autobusu. Pohne sa až keď autobus zmizne za rohom jednej z budov lemujúcich širokú ulicu. Zároveň sa ho s prvým krokom zmocní akási úľava. Stále je napätý, ale aspoň je opäť sám sebou.

Pod kožu sa mu derie neodbytný nočný chlad. Vlasy mu prefúkne ľadový vánok. Tých pár rozfúkaných, blonďatých a fialových prameňov v inak čiernom hniezde, sa zaleskne v pomarančovom svetle pouličnej lampy. Po chrbte Danovi prebehne mráz. Zastrčí ruky do vrecák a ešte viac sa zachumlá do teplej bundy.

Chvatne kráča spiacou ulicou. Ruch pulzujúcej metropole sem, na tiché sídlisko, plné starých domov obývaných ešte prvou generáciou majiteľov, len sotva doľahne. Iba v tých niekoľkých kusoch zachovanej zelene sa prehrabuje vietor. V ktoromsi dome hrá pre spiacu babku prastarý televízor. Pokoj okolia, ponoreného do hlbokého bezsenného odpočinku, postupne prenikne aj do kokteilu emócií a hormónov, čo sa búri v Danovej hlave. Na povrch sa začnú vyplavovať prvé celistvé myšlienky.

Čo ja som to len zas stropil? Povzdychne si najprv, no vzápätí nad tým v duchu mávne rukou. Na nejaké výčitky nemá vonkoncom náladu. A čo je platné, že mu ich predkladá jeho vlastné svedomie? Nič, absolútne nič. No čo, stalo sa. Ale nie k všetkému z tohto, napriek jeho želaniam stále prítomného, večera sa stavia tak ľahkomyseľne. Aj tak by ma zaujímalo čo je ten chlapík zač. Asi nejaký upír či dokonca mág! S takým uhrančivým pohľadom podľa mňa pokojne.

Na križovatke opustil chodník sledujúci hlavnú cestu a ponoril sa do ďaleko užších a neprehľadnejších cestičiek. Zasmuší sa a podvedome zvraští obočie, až sa mu na čele vytvorí drobná vráska úvah. Tie však s pohybom v jeho rodnom meste, ktoré pozná ako dlaň, nijak nesúvisia. Vlastne to sú jediné možnosti, nik iný predsa schopnosťou hypnotizovať nevládne. Možno ešte démoni, ale to už by som bol dávno mŕtvy. No čo by taký mág robil v hromadnej mestskej doprave? Jak živ som nepočul, že by jediný z nich cestoval autom, nieto ešte verejnými spojmi.

V jednej z bočných uličiek, vedúcich pomedzi domy, sa bez povšimnutia mihne neznámy tichý tieň. A upír? Neviem ale akosi pochybujem, že by nejaký upírsky šľachtic, hrdý názov čistokrvných, usadol na niečo iné ako svojho verného tátoša či aspoň do limuzíny. A oblečenie ani zjav predsa nenasvedčovali, že by patril k tým uhladeným vyšším vrstvám. Je to hlúposť. Keby to bol len dáky obyčajný pouličný upír tak by som práve teraz z najväčšou pravdepodobnosťou hral úlohu neskorej večere. Niekto či niečo nehlučne prebehne vo svetle lámp pár metrov po chodníku a opäť zmizne v temnote.

Vráska na Danovom čele sa na okamih ešte viac prehĺbi, no potom zmizne nadobro. Asi to bol predsa len človek. Pomyslí si. Človek s neuveriteľnými očami, ktoré dokážu v druhom vzbudiť prapodivný pocit. Pocit takej...no...toho... Nie, proste to nešlo. Dan, v každej situácií výrečný a hubatý, na to jednoducho nedokáže nájsť vhodné ani nevhodné slová. Hádam v snahe, vyčítať niečo z tmavej oblohy, zdvihne k nej, od svojich tenisiek, zrak. Netušiac, že on sám je pritom pozorovaný.

Jé! On je dnes spln! Zarazí sa. Bublina detskej radosti spľasne. Hm, alebo skôr bol včera. Škoda. Sklamane zagáni, skrz dráty elektrického vedenia, na takmer okrúhli, škodoradostne sa škeriaci, mesiac. A v tom sa za jeho chrbtom ozve tiché zavrčanie.

...

Hladký koženkový poťah prázdneho sedadla sála teplo. Ešte pred chvíľkou ho vsakovalo z rozhorúčeného Danovho tela.

„Ach jaj, tá dnešná mládež!“ Povzdychne si popod fúzy šofér autobusu. „Nevedia čo už od radosti zo sebou! A nevychované je to.“

„Hmm...“ Cestujúci, stále hľadiaci na to prázdne sedadlo, len neprítomne kývne.

„Ja som len rád, že...“

„Ty Igor?“ Preruší ďalšie rozprávanie postaršieho vodiča muž. „Zastav mi tu za rohom, prosím ťa.“

„Chceš toho mladého postrašiť?“ Uchechtne sa škodoradostne Igor. Ani nepočká na odpoveď a pokračuje. „Dobre mu tak, nech aj z kože vyskočí! Ale neprežeň to, vyzeráš ako vyžmýkaný citrón. Aby si si zbytočne nenarobil problémy.“

„To bude v poriadku.“ Brzdy prekvapivo potichu odvedú svoju prácu a masívny dopravný prostriedok zastane. Chlap vstane, tento krát má chrbát rovný a hlavu hore. Keď kvapne vystupuje ešte kývne na Igora: „Pozdravuj doma.“

„Iste!“ Šofér sa hneď celý rozžiari. „To bude radosti. Dlho si u nás nebol...“ Dvere sa za známym-neznámym zo syčaním zavrú a on sa rýchlo stratí v tom šere, ktoré obyvatelia mesta z neznalosti považujú za tmu. Až neprirodzene rýchlo...

4 komentáre:

  1. Zlati, neměla být za tím zavrčením nějaká odmlka? tři tečky? nebo ták?

    a to se dělá, takhle svoje chudáky čtenáře napínat? :) mám jediné štěstí, že až se vrátím, přibydou tady další dvě kapitoly :)

    W.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Páni, a zase je to napínavé... zase nebudu mít klidný spánek, dokud si nepřečtu další díl. =) Toš... zajímavé!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. *tik v pravom obočí* .... je to len môj pocit alebo je to VŽDY ukončené v tom najnapínavejšom? ... Ono to skoro vyzerá akoby to niekto robil naschvál *podozrievavý pohľad* ... chjo... Ty vždy nakorčuľuješ do takých situácií, ktoré sú úplne "kyááá" a potom to utneš xD... to aby si človek nasadil Neurol a nalepil si nechty čo? xD... jop len tak ďalej! ... Ale paráda ... jáj bože ja sa tak teším ako to bude pokračovať ...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pěkné musím přiznat, zaujímavý svět, bych řekla. jsem zvědava co bude dál.

    OdpovedaťOdstrániť